در خانه میمانیم
ای هموطن ماندی بمنزل ، بی شکایت تو
ایرانی عاقل و زیرک ، با کفایت تو
داری صلابت بینظیری ، عنصری آگاه
وضع زمان را می شناسی ،با درایت تو
تبریک ایّام بهاران خدمتت تقدیم
در شادمانی باشی و غرق رضایت تو
امسال شد یک سال ویژه از برای ما
ویروس را ترسانده با قدرت به غایت تو
دارم امید روزهای شاد آینده
خندیده ما کرده بیان این حکایت تو
+ نوشته شده در سه شنبه پنجم فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۸ ق.ظ توسط احمد یزدانی
|
ملتهب تر ز نقطه ی جوشم